Thursday, July 15, 2010

saya, aku atau kita?

nama saya momoe.

aku seorang student.

kita nga blaja kat kedah.


okayy..motiff??


al kesah...
sejak dari dulu ag, kalo sy berborak ngn kengkawan, mesti bahasa kn diri sbg 'kita'. dan kwn2 pulak sy panggil 'awak'. haha. nmpak klaka sgt kn3? tp nk wat cmner, dats da real me. semua nya bermula ble sy start sekolah rendah. kawan2 ramai. tp xtao nk panggil ap. nk panggil 'aku' cam kasar sgt. yelah, br skolah rendah kn, muka pown nga baek, otak pown nga suci ag. haha. 



tempat: sekolah rendah


'awk, kte nk pinjam pemadam awk bley?', sy berckp.

'bley2..amik lahh. nk wat ghete pown bley', kwn sy berckp blek.


okayy..tup2 sy da trpatah kn pemadam beliau. nk mintak blek?? haha. naseb ar. spe soh wat statement cenggitu dlu. ;p


haha. itu cerita lama....

ini kesah baru....



tempat: sekolah menengah...

dimana otak budak2 nyer xde lahh suci sgt...berkarat ag ad lahh..




'cikgu bagitau kte td yg dy nk awk jmpe dy skrunk.' sy ckp kt kwn sy. bdk laki.
beliau jwb blek, 'awak2, knpe cikgu nk jmpe kte? knpe cikgu xnk jmpe awk?'


kambing gurun! maen perli2 pulak ekh?? hampeh. 


                                                              **************

smpai skrunk, sy xbiasa nk bhsa kn diri 'aku ko' ngn kengkwn. even skrunk nh, da masuk uni da pown. still xbley. kalo nk dgr gak, try lahh wat sy marah..haha. nk bhsa kn diri 'sy awk'? cm formal sgt la pulak. so, 'kte awk' je lahh tinggal. heeee~ ;). so, mne2 yg x bese, bese2 kn lahh diri anda yer.. ;))



psssttt!!! : cehh!! konon jer 'kte awk, kte awk' ngn org. cam baek gilerr. haha. padahal nakal gak!! ;))





No comments:

Post a Comment